De Speeltafel

Zin in een spelletje? De Speeltafel daagt je uit! Iedere eerste zaterdag van de maand komen enthousiaste spellenspelers samen in het Biebcafé Koek en Boek in de Bibliotheek Keizerslanden. Schuif aan voor de gezelligheid - of juist wanneer je een spel hebt wat je graag met anderen zou willen spelen.

Praktische informatie
Iedereen vanaf 13 jaar is welkom. Meedoen is gratis en aanmelden is niet nodig. De Speeltafel zorgt dat er spellen beschikbaar zijn, maar je mag natuurlijk ook je eigen spel meenemen.

Er worden verschillende spellen gespeeld vanaf gemiddeld niveau. Dit zijn spellen waarvan de regels toegankelijk zijn, maar de spellen wel uitdagend blijven. Denk aan spellen als: Azul, Ticket to Ride, Calico of Roborally.

Deze spellenclub komt samen voor de gezelligheid. Spellen die te maken hebben met geld of gokken zullen hier niet worden gespeeld.